وبلاگ به روز

ساخت وبلاگ

امکانات وب

-->-->-->-->-->-->-->-->-->

-->-->-->-->-->-->-->-->

-->-->-->-->-->-->

-->-->-->

-->-->-->-->

معرفي صفحه به دوستان

* نام شما
 

ايميل شما *

 

ايميل دوست شما *

 

ايميل دوست ديگر شما

 
 
 
-->-->-->-->-->-->-->-->-->این صفحه را به اشتراک بگذارید
-->-->-->


-->-->-->
لینک باکس

 سلام بچه ها

چیکارمیکنید خوبید؟!!!!!!!

من که سخت مشغول درسامم.خواستم بگم که تا یه ماه دیگه یعنی بعد ازامتحانات نوبت اول نمیتونم بیام وبلاگمو نمیتونم اپ کنم!!!!!

شاید این اخرین باری باشه که تاقبل از امتحانات دارم میام!!!!!

واسه همتون ارزو میکنم که تو امتحاناتتون موفق باشید.واسه منم دعا کنید.

پس خدافظ تا یه ماه دیگه!!!!

وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 355 تاريخ : دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت: 23:40

 مشاور حقوقی و امور بین‌الملل مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «ژوزه اگر نخواهد قراردادش را فسخ کند، مسئولیت کلیه نتایج تا پایان فصل را برعهده خواهد داشت.»

 
 

جام ورزشی؛ مصطفی شکری پس از برگزاری چند جلسه با مانوئل ژوزه اظهار داشت: «با توجه به نتایج لیگ، چند جلسه فنی و مدیریتی برای پیدا کردن راه کار خروج از این بحران با سرمربی باشگاه برگزار شد. در این جلسات مانوئل اصرار و تاکید بر ادامه همکاری با باشگاه تا انتهای فصل داشت.»


به گزارش فارس، وی افزود: «پس از این جلسات موضع رسمی باشگاه پرسپولیس این است که اگر ژوزه علاقمند نباشد برای فسخ قرارداد با پرسپولیس به توافق برسد کماکان او به عنوان سرمربی پرسپولیس کار خود را دنبال می کند و به عنوان سرمربی رسمی باشگاه مسئولیت کلیه نتایج حاصله و وضعیت تیم در جدول را عهده دار خواهد بود.»


شکری تاکید کرد: «در صورتی که این اتفاق بیفتد باشگاه در چارچوب قرارداد امضا شده به وظایف خود عمل خواهد کرد و از طرف دیگر هم مانوئل باید طبق قرارداد وظایف خود را در پرسپولیس عملی کند البته وظایف آقای مانوئل بر اساس قرارداد منعقده محدود به تیم بزرگسالان نبوده و باشگاه کلیه وظایف قراردادی وی را از او مطالبه خواهد کرد.»


وی خاطرنشان کرد: «با توجه به قرار منعقد شده تا وقتی که مانوئل با باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد نکرده است سرمربی پرسپولیس خواهد بود و عنوان سرمربی یا موقت به هیچ یک از اعضای کادر فنی اطلاق نخواهد شد.»


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تکلیف گل محمدی چیست؟ گفت: «او مربی‌ای است که مورد تایید مانوئل بوده و به پرسپولیس آمده است و وظایف خود را چون قبل انجام خواهد داد.»


شکری در پاسخ به این سوال که پس چه کسی می خواهد روی نیمکت پرسپولیس بنشیند نیز گفت: «طبیعتا سرمربی باشگاه می تواند روی نیمکت بنشیند البته بعضا موضوعاتی به وجود آمده است که با تعاملی که بین طرفین شده مربی به جای سرمربی روی نیمکت بنشیند این موضوع دیگر بستگی به نظر طرفین دارد.»


وی در مورد اینکه می گویند قرارداد ژوزه ترکمنچای است نیز تاکید کرد: «نه هرگز اینطور نیست یک قرارداد با ایشان بسته شده است که طرفین باید ملزم به رعایت آن باشند.»


شکری در پاسخ به سوالی دیگر که  چرا در این قرارداد نیامده که در صورت عدم نتیجه گیری مناسب با توافق تغییراتی در کادر فنی انجام شود، نیز گفت: «این موضوع اصلا در قرارداد نیامده است، البته در قرارداد سایر مربیان خارجی نیز این موضوع اعلام نشده و شرطی در میان نبوده، ما منتظر اتفاق خاصی در خصوص مانوئل نیستیم اما با تزریق افکار جوان و پویا امیدواریم مانوئل در مسئولیت خود در آینده بین هواداران پرسپولیس بتواند روسفید باشد.»


شکری درباره دستیاران سرمربی سرخپوشان اظهار داشت: «موضوع دستیاران وی مسئله دیگری است. اگر ژوزه دوست داشته باشد با همین دستیاران کار کند با آنها پیش می رود اما اگر باشگاه هم بخواهد تغییراتی ایجاد شود با تعامل با سرمربی این اتفاق می افتد.»

وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 371 تاريخ : شنبه 25 آذر 1391 ساعت: 17:53

 

تهران - ˈاریک آبیدالˈ مدافع تیم فوتبال بارسلونا می گوید، شانس آورده است که بعد از عمل پیوند کبد زنده مانده و توانسته به فوتبال برگردد.

 

به گزارش روزنامه ˈمارکاˈ، این بازیکن فرانسوی در سال 2011 متوجه شد که مبتلا به سرطان کبد شده است و در ماه مارس سال جاری میلادی تحت عمل جراحی پیوند قرار گرفت.

آبیدال 33 ساله اکنون امیدوار است که بتواند به طور کامل به فوتبال برگردد.

وی گفت: پزشکان به من گفتند زنده ماندنم عادی نیست. می خواهم برای بازگشت مجدد به فوتبال مبارزه کنم ولی اگر نتوانستم هم مشکلی نیست. به زندگی خود در کنار خانواده ام ادامه می دهم.

آبیدال که جایزه پیرنه را برای استقامت خود در طول دوران نقاهتش به دست آورده است، ضمن قدردانی از همه آنهایی که در این دوره سخت از وی حمایت کرده اند، افزود: امسال سخت ترین سال زندگی من بود.

آبیدال مدتی است که به تمرین های باشگاه بارسلونا باز گشته است اما پیش از آن با این تیم به افتخارات زیادی از جمله سه قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته بود.

وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 419 تاريخ : شنبه 25 آذر 1391 ساعت: 17:53

 یک مقام وزارت خارجه ایران با هشدار به هند نسبت به حرکت در جهت آمریکا گفت: اگر هند به این حرکت ادامه دهد، محدودیت هایی برای ایران (در رابطه با این کشور)وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اینترنتی بیزنس استاندارد، مصطفی دولتیار، مدیر کل دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه ایران گفت، بازار جذاب ایران همیشه به روی دوست خوب ایران، هند باز است. وی در عین حال هشدار داد در صورتی که نگاه هند به سمت آمریکا باشد، «برخی محدودیت ها» از طرف ایران وجود خواهد داشت.
 
وی که در دهلی نو سخن می گفت افزود، ایران تنگناهای هند در تعامل با تهران را به دلیل نفوذآمریکا درک می کند، اما این بر عهده دهلی نو است که تصمیم بگیرد خواهان برقراری چه نوع روابطی با تهران است.
 
این دیپلمات بلندپایه ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: «ما روابط دیرینه و دوستانه ای با هند داریم. ما می توانیم به دوستی مان ادامه دهیم. ما باید تلاش کنیم تا به این پتانسیل عینیت ببخشیم. اما اگر هند به حرکت خود به سمت واشینگتن ادامه دهد، محدودیت هایی برای ما وجود خواهد داشت.»
 
وی که همچنین عضو تیم مذاکره کننده هسته ای ایران است در پاسخ به سوالی در خصوص موضع ایران در خصوص نزدیکی هند به آمریکا گفت، «این اتفاق قبلا افتاده است.»
 
دولتیار که برای رایزنی با مقامات وزارت خارجه هند به دهلی نو سفر کرده، هند را مقصر عدم بهره مندی از «بازار پرسود ایران» دانست و گفت این بازار همواره به روی همه کشورها و حتی آمریکا و به خصوص «دوستان خوب ایران» همچون هند باز است.
 
وی افزود: «وقتی محصولات آمریکایی می توانند به بازار ایران راه یابند، چرا محصولات هندی نتوانند. آنها (هندی ها) باید راهی را پیدا کنند. این تقصیر دولت ایران نیست، زیرا علیرغم وجود تحریم ها کالاهای آمریکایی همچنان در ایران به فروش می رسند.»
 
این مقام ایرانی در خصوص این سوال که آیا طرف هندی به کاهش واردات نفت از ایران در طی سال آینده میلادی اشاره ای کرده یا نه، پاسخ روشنی نداد.
 
وی تصریح کرد، حضور آمریکا در افغانستان «دردسری» برای منطقه است و این کشور هیچ نقش سازنده ای در بازسازی افغانستان پس از جنگ ندارد.
وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 390 تاريخ : شنبه 25 آذر 1391 ساعت: 17:49

 اعتماد: روز‌هاي پاياني هفته گذشته، اوقات پرمشغله‌يي براي ديپلماسي هسته‌يي در قبال ايران بود. از سويي هياتي هفت نفره از آژانس بين‌المللي انرژي اتمي براي از سرگيري مذاكرات هسته‌يي به تهران سفر كردند و از سوي ديگر پس از مدت‌ها بار ديگر تماس تلفني بين دفتر باقري و اشميت برقرار شد تا طراحي لجستيكي دور بعدي گفت‌وگو‌هاي 1+5 با ايران انجام شود. هرچند كه در اين بين خزانه‌داري امريكا نيز 7 شركت و 5 مقام ايراني فعال در برنامه‌هاي هسته‌يي ايران را هدف تحريم‌ها قرار داد و از سوي ديگر وزارت خارجه امريكا بار ديگر اعلام كرد در مذاكره با ايران همچنان باز است.

سال جاري براي ايران با ماراتني از مذاكرات هسته‌يي در دو قالب آژانس بين‌المللي انرژي اتمي و گروه 1+5 (امريكا، انگليس، فرانسه، چين، روسيه و آلمان) آغاز شد. اما به همان اندازه كه برنامه كاري بهار و تابستان مملو از مذاكره و نشست‌هاي پي در پي بود، از اواسط تابستان به بعد، بار ديگر روند مذاكرات به سندرم اغما دچار شد كه تا پنجشنبه گذشته ادامه داشت. در چند ماهي كه از متوقف شدن روند مذاكره هسته‌يي با ايران مي‌گذرد، مقامات تهران به‌طور مكرر بر آمادگي براي از سرگيري گفت‌وگو‌ها تاكيد كردند و در مقابل آژانس و گروه 1+5 نيز موضع مشابهي را اتخاذ كردند. اما با وجود تاكيد دو طرف بر لزوم احياي مذاكرات 4 ماه طول كشيد تا مقامات تهران و آژانس بين‌المللي انرژي اتمي پاي ميز مذاكره بنشينند.

هياتي 7 نفره از آژانس به رياست هرمان نكائرتس، معاون آمانو در امور پادماني، در حالي روز پنجشنبه وارد تهران شد كه پيش از آن هدف از اين سفر دسترسي به سايت پارچين در جنوب شرق تهران اعلام شده بود؛ سايتي كه از سال گذشته آژانس خواستار دسترسي به آن است و به موازات آن ادعا‌هايي را درباره پاكسازي پارچين مطرح مي‌كند، اما هنوز چراغ سبز جمهوري اسلامي را براي بازديد از آن دريافت نكرده است. اهميت حضور بازرسان در پارچين كه ادعا مي‌شود در آن عمليات انفجاري انجام شده، به اندازه‌يي براي آژانس بين‌المللي انرژي اتمي زياد است كه پيش از سفر اين هيات 7 نفره به تهران اعلام شد، آنها آماده‌اند در همين سفر از پارچين بازديد كنند.

اما مذاكرات 23 آذرماه بدون انتشار جزيياتي از آن و همچنين حاصل نشدن توافقي بر سر بازديد از پارچين به پايان رسيد و نتيجه آن تعيين تاريخ مذاكرات بعدي اعلام شد كه قرار است 27 دي ماه انجام شود. نكائرتس، روز گذشته پس از بازگشت از ايران در فرودگاه وين گفت: انتظار مي‌رود گفت‌وگوها بين ايران و آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در ماه آينده بر سر نحوه انجام بازرسي‌ها از تاسيسات هسته‌يي مورد مجادله جمهوري اسلامي، منجر به توافق شود. معاون آمانو، مديركل آژانس ادامه داد: ما قادر هستيم پيشرفت داشته باشيم و گفت‌وگو‌هاي بيشتري براي اواسط ماه ژانويه برنامه‌ريزي شده است. وي خاطرنشان كرد: ما انتظار داريم رويكرد سازماندهي شده را نهايي كرده و مدت كوتاهي آن را عملياتي كنيم. اشاره نكائرتس به چارچوبي بود كه به بازرسان آژانس اجازه مي‌دهد بازرسي‌هاي خود را از سايت‌هاي مورد نظر از سر گيرند. وي همچنين تصريح كرد هيات آژانس در تهران نشست‌هاي خوبي داشته است.

اظهارات نكائرتس در راستاي موضع‌گيري علي اصغر سلطانيه، نماينده ايران در آژانس بين‌المللي انرژي اتمي است كه مذاكرات روز پنجشنبه نمايندگان آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در تهران را «مثبت و سازنده» توصيف كرد. وي كه با شبكه خبري العالم صحبت مي‌كرد، گفت: اين مذاكرات بين ايران و آژانس بين‌المللي انرژي اتمي بوده و با مسائل ديگر ارتباطي ندارد. نماينده ايران در آژانس بين‌المللي انرژي اتمي با اشاره به برگزاري اين نشست در دو جلسه صبح و عصر گفت: اين مذاكرات سازنده بوده، به گونه‌يي كه به نتايج خوبي دست يافتيم. در همين حال رويترز نير به نقل از يك منبع ديپلماتيك گزارش داد در مذاكرات تهران برخي پيشرفت‌ها حاصل شده است. وي به جزييات بيشتري در اين زمينه اشاره نكرد.

بسته پيشنهادي به روز شده

باوجود گزارش‌هايي كه درباره بسته پيشنهادي جديد 1+5 منتشر شده است، در اين بسته پيشنهاد معامله‌يي بزرگ ارائه نشده و همچنين تغييرات آن در مقايسه با بسته پيشنهادي قبلي به ايران چندان فاحش نيست. به گزارش بلومبرگ، امريكا و شركايش پيشنهاد بازبيني شده‌يي را براي توافق با تهران آماده كرده‌اند كه هدف آن متقاعد ساختن جمهوري اسلامي به محدود كردن برنامه‌هاي هسته‌يي مورد ترديد است. بنا بر اين گزارش اين پيشنهاد در روزهاي اخير مورد توافق قرار گرفته و در دور بعدي مذاكرات با ايران ارائه خواهد شد. يك مقام امريكايي در اين زمينه اظهار داشت: اين بسته نسخه‌يي به روز شده از پيشنهاد ارائه شده به ايران در ماه مه ‌است و يك بسته كاملا جديد به شمار نمي‌رود. وي افزود: همچنين در اين بسته پيشنهاد معامله‌يي بزرگ ارائه نشده كه به موجب آن به يك‌باره به تمامي نگراني‌هاي بين‌المللي بر سر برنامه‌هاي هسته‌يي ايران پاسخ گفته شود. برخي تحليلگران مي‌گويند احتمالا در اين بسته نيز بحث تعليق غني‌سازي با خلوص بالا مطرح است؛ موضوعي كه در سه دور مذاكره سال جاري بين مذاكره‌كنندگان عالي ايران و 1+5 نيز مطرح شد اما نتوانست نظر تهران را جلب كند. اين در حالي است كه ديپلمات‌هاي سابق دخيل در سياست امريكا در قبال ايران شامل توماس پيكرينگ به امريكا و متحدانش توصيه مي‌كنند هر چه سريع‌تر با پيشنهاد‌هاي بازبيني شده، مذاكره با ايران را از سر بگيرند. به گفته وي پيشنهادي كه در جريان مذاكرات بغداد به ايران ارائه شد به اندازه‌يي واقع‌گرايانه نبود تا موجب شود طرف ايراني آن را جدي بگيرد. در اين پيشنهاد، درخواست تعليق غني‌سازي 20 درصدي، تعطيلي فردو و انتقال ذخاير اورانيوم غني شده به خارج از ايران در مقابل برخي همكاري‌هاي هسته‌يي شامل تامين سوخت هسته‌يي و همچنين لغو تحريم قطعات يدكي هواپيما‌هاي مسافربري ايران مطرح شده بود.

باز بودن در مذاكره و تحريم

در شرايطي كه تاكيد ناظران بين‌المللي بر از سرگيري هر چه سريع‌تر مذاكرات با ايران بر مبناي پيشنهادي واقع‌گرايانه است، امريكا همزمان با حضور هيات آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در تهران تحريم‌هاي اعمال شده عليه ايران را با افزودن نام پنج فرد و هفت شركت مرتبط با برنامه هسته‌يي اين كشور گسترش داد. ويكتوريا نولاند، سخنگوي وزارت امور خارجه امريكا گفت: «اين موسسه‌ها و افراد به خاطر ارائه كالا، فناوري و خدماتي كه توانايي ايران را براي غني‌سازي اورانيوم يا احداث نيروگاه آب سنگين تحقيقاتي افزايش مي‌دهد، تحريم شده‌اند.» يكي از افراد تحريم شده، فريدون عباسي، معاون رييس‌جمهوري و رييس سازمان انرژي اتمي ايران است. به گفته نولاند، علت تحريم شدن آقاي عباسي، نقش او در افزايش فعاليت‌هاي مربوط به استخراج اورانيوم و توليد كيك زرد در ايران است. در همين حال وي خاطرنشان كرد كه مذاكراتي براي نشست 1+5 در حال انجام است و افزود كه براي گفت‌وگو با ايران در صورتي كه جدي باشد همچنان در باز است. نولاند گفت: ما همچنان به‌طور روشن به طرف ايراني مي‌گوييم در صورتي كه براي مذاكره جدي باشد، در گفت‌وگو‌ها از جمله گفت‌وگو‌هاي دوجانبه باز است.

وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 406 تاريخ : شنبه 25 آذر 1391 ساعت: 17:47

 مذاكره نمايندگان ايران و آژانس در حالي روز پنج شنبه (23 آذر) در تهران برگزار شد و طرفين ضمن ابراز رضايت از نتيجه گفت وگوها بر تداوم آن در 27 دي توافق كردند كه همزمان و در روز مذاكرات، آمريكا تحريم هاي جديدي عليه برخي ديگر از اشخاص و شركت هاي ايراني از جمله فريدون عباسي، رئيس سازمان انرژي اتمي كشورمان اعمال كرد.

علي اصغر سلطانيه، نماينده دايم ايران در آژانس بين المللي انرژي اتمي و سرپرست تيم مذاكره كننده كشورمان با آژانس پس از نشست تهران گفت: هيأت نمايندگان آژانس در سفر يك روزه به تهران در نشستي فشرده و در دو نوبت صبح و عصر با نمايندگان ايران مذاكره كردند.
وي ادامه داد: اين گفت وگوها پنجشنبه 23 آذر در فضايي مثبت و سازنده برگزار شد و پيشرفت خوبي بدست آمد.
سلطانيه همچنين اظهار كرد: در پايان اين نشست يك روزه مطابق توافق صورت گرفته ميان دو طرف، دور بعدي مذاكرات 27 دي ماه در تهران برگزار خواهد شد.
هرمان ناكارتس معاون مديركل آژانس و سرپرست تيم هفت نفره آژانس كه به تهران سفر كردند، پس از بازگشت از ايران ضمن «خوب توصيف كردن نشست تهران» گفت كه انتظار مي رود مذاكرات ميان آژانس بين المللي انرژي اتمي و ايران درباره چگونگي انجام تحقيقات از برنامه هسته اي ايران ماه آينده به يك توافق منجر شود.
خبرگزاري رويترز از وين با اعلام اين خبر گزارش داد: هرمان ناكارتس، معاون مدير كل آژانس بين المللي انرژي اتمي پس از مذاكرات روز پنجشنبه در تهران، روز جمعه در فرودگاه وين به خبرنگاران گفت كه ما توانستيم پيشرفت حاصل كنيم.
قرار است گفت وگوهاي بيشتري در تاريخ 16 ژانويه ميان دو طرف انجام گيرد.
ناكارتس گفت: ما انتظار داريم يك رويكرد ساختاري را نهايي كنيم و سپس بلافاصله پس از آن اجراي آن را آغاز كنيم. وي ادامه داد: ما نشست هاي خوبي داشتيم.
همچنين بنا بر گزارش خبرگزاري فرانسه، ناكارتس گفت: ما توافق كرديم در تاريخ 16 ژانويه سال آينده ميلادي بار ديگر با يكديگر ديدار كنيم، و انتظار داريم در آن نشست رويكرد ساختاري را نهايي و بلافاصله اجراي آن را آغاز كنيم.
وي افزود: پارچين «بخشي از اين رويكرد ساختاري است.»
براساس اين گزارش، «رافائل گروسي» دستيار مدير كل آژانس هم در مذاكرات تهران، ناكارتس را همراهي مي كرد.
موضوع مذاكرات
قبل از مذاكرات پنجشنبه در تهران، اعلام شده بود كه موضع اين مذاكرات «تدوين مداليته اي جديد» براي حل موضوع مطالعات ادعايي و امكان بازرسي آژانس از سايت پارچين است.
ناكارتس پيش از ورود به تهران گفت: هدف از اين سفر، رسيدن به توافق بر سر مسائل مهم مربوط به «جنبه هاي احتمالي نظامي» برنامه اتمي ايران است.
آژانس بين المللي انرژي اتمي كه به انجام بعضي از آزمايش هاي مربوط به برنامه اتمي ايران در مجتمع صنايع دفاعي پارچين مظنون است، خواهان بازديد از اين مركز نظامي است.
از نوامبر 2011 به اين سو كه آژانس «تحت فشار آمريكا» يك ضميمه 64 پاراگرافي حاوي ادعاهايي درباره وجود يك بعد نظامي در برنامه هسته اي ايران منتشر كرد اين مذاكرات براي رسيدن به چارچوبي براي حل و فصل موضوع آغاز شده ولي هنوز به تدوين يك سند نهايي منجر نشده است.
از ديد ايران، ورود به اين بحث- كه بازديد از پارچين تنها يكي از موارد آن است- تنها زماني امكانپذير است كه يك مداليته ميان ايران و آژانس كه معين كند وظايف و تعهدات هر يك دو طرف در هر مقطع چيست، نهايي شده باشد.
تهران اسناد مربوط به «ابعاد احتمالي برنامه هسته اي ايران» را كاملاً جعلي و ساختگي مي داند و اين موضوعي است كه دو روز پيش روزنامه گاردين هم آن را تأييد كرد و اسرائيل را مقصر اصلي آن معرفي نمود.
در اين باره بايد يادآور شد كه آژانس در گزارش اخير خود درباره سايت پارچين به گزارش I.S.I.S 
- سايت فني وابسته به سيا- استناد مي كند و مي نويسد بعد از درخواست آژانس براي بازرسي از پارچين، در اطراف ساختمان مورد نظر آژانس در اين سايت نظامي فعاليت هايي صورت پذيرفته است و اين فعاليت ها باعث مي شود كه آژانس پس از دسترسي به پارچين هم قادر به «راستي آزمايي» درباره عدم فعاليت هسته اي نظامي در اين سايت نباشد!
تحليلگران سياسي در اين باره معتقدند: آژانس، اولاً در گزارش هاي قبلي اعلام مي كرد «اگر اجازه بازرسي از پارچين داده شود» ولي اين بار به جاي حرف اضافه «اگر» از كلمه «بعد از» استفاده شده و بازرسي را قطعي تلقي كرده اند! ثانياً؛ آورده است چون تغييراتي در سايت پارچين داده شده، آژانس بعد از بازرسي هم قادر به اعلام نتيجه نهايي «راستي آزمايي» نخواهد بود! يعني اين كه حتي پس از اجازه بازرسي هم، تغييري در ماجرا پديد نمي آيد! پس اين همه اصرار براي بازديد از مراكز نظامي به چه منظوري است؟! پاسخ را فقط به فقط در اين جمله مي توان يافت «ارزيابي توان نظامي جمهوري اسلامي ايران»! يعني دقيقاً همان خيانتي كه تاكنون درباره ساير مراكز مورد بازرسي مرتكب شده اند.
با توجه به اينكه جزئيات مذاكرات روز پنجشنبه منتشر نشده و طرفين فقط به ابراز رضايت از نتيجه مذاكرات و تداوم آن در 27 دي اكتفا كردند بايد منتظر ماند كه آيا در دور بعدي گفت وگوها، ايران و آژانس بر سر تدوين مداليته اي جديد كه خواست دو طرف را برآورده كند، به توافق خواهند رسيد يا اينكه آژانس بار ديگر تحت فشارهاي آمريكا و لابي صهيونيست مسير ديگري را در پيش خواهد گرفت؟

بازتاب مذاكرات تهران
خبر توافق ايران و آژانس براي تداوم گفت وگوها در 27 دي ماه تقريبا به عنوان خط خبري و تيتر يك اكثر رسانه هاي خارجي كه اين مذاكرات را انعكاس دادند، گزارش شد.
روزنامه «چاينا ديلي» با انتشار مطلبي به ديدگاه ايران نسبت به نتايج اين مذاكرات پرداخته و نوشته مقامات ايراني اين گفت وگوها را «سازنده» خوانده اند.اين روزنامه اشاره كرده كه هيئت ديپلمات هاي آژانس، شامل هفت نفر بوده كه «هرمن ناكارتس»، معاون مديركل اين نهاد، رياست آن را برعهده داشته است. چاينا ديلي همچنين به نقل از علي اصغر سلطانيه، نماينده ايران در آژانس نوشته گفت وگوها سازنده بوده و پيشرفت خوبي حاصل شده است. علاوه بر اين، به گفته وي، دو طرف توافق كرده اند كه دور بعدي مذاكرات را در تاريخ 16 ژانويه 2013 برگزار كنند.
روزنامه «ديلي استار» نيز از ديگر مطبوعاتي است كه به اين موضوع پرداخته و نوشته هرچند به بيان ايران، در مذاكرات روز پنج شنبه پيشرفت حاصل شده، اما هيچ جزئياتي به جز اينكه دو طرف بار ديگر در نيمه ژانويه با هم به مذاكره مي پردازند، منتشر نشده است. اين روزنامه مي افزايد آژانس بين المللي انرژي اتمي هيچ اظهارنظر فوري درباره اين مذاكرات نداشته و مشخص هم نيست كه آيا بازرسان آژانس آن گونه كه مي خواستند، اجازه دسترسي به مركز نظامي «پارچين» را يافته اند يا خير. اين روزنامه در ادامه مطلب خود با بيان تاريخچه اي از مذاكرات ايران و آژانس و مهمترين مباحث موجود فيمابين پرداخته است.
در همين رابطه خبرگزاري «اينترپرس» افشا كرده كه نمودار هسته اي منتسب به ايران كه اخيرا، از سوي خبرگزاري «آسوشيتدپرس» منتشر شده بود، از يك مقاله علمي قابل دسترسي در اينترنت كپي شده است. آسوشيتدپرس با انتشار نمودار مذكور كه مدعي بود از سوي مقامات يك كشور منتقد برنامه هسته اي ايران در اختيارش قرار گرفته، اين ادعا را مطرح كرده بود كه ايران در حال تحقيق براي انجام آزمايش هاي عظيم انفجاري هسته اي است. اكنون اينترپرس با انتشار تصويري فاش كرده كه نمودار مذكور در شماره 239 از مجله «طراحي ومهندسي هسته اي» 
(Nuclear Engineering and Design) در ماه ژانويه سال 2009 به چاپ رسيده و آژانس هم كاملا از آن آگاه است.
تحريم هاي جديد آمريكا عليه ايران
در روز برگزاري مذاكرات ايران و آژانس بين المللي انرژي اتمي، دولت آمريكا در اقدامي خصمانه و برخلاف ادعاهاي اخير مقامات اين كشور مبني بر آمادگي براي تعامل و گفت وگو با ايران، تحريم هاي جديدي را عليه برخي ديگر از اشخاص و موسسات كشورمان اعمال كرد.
خبرگزاري رويترز در اين باره گزارش داد: وزارت خزانه داري آمريكا اعلام كرد كه با اعمال تحريم هاي جديد عليه اين شركت ها و افراد آنها از تجارت در شركتها يا شهروندان آمريكايي منع مي شوند و سرمايه هايي كه در آمريكا داشته باشند مسدود مي شود.
اين گزارش حاكي است: بانكهاي خارجي كه تبادلات اين شركت ها و افراد را مديريت كنند نيز مي توانند دسترسي به نظام بانكي آمريكا را براساس رژيم تحريم هاي اين كشور از دست بدهند.
ديويد كوهن، معاون خزانه داري آمريكا با ادعاي غيرقانوني بودن فعاليت غني سازي ايران در بيانيه اي اعلام كرد: آمريكا آنهايي را كه در فعاليت هاي غني سازي غيرقانوني ايران مشاركت دارند هدف خواهد گرفت. جهان به وضوح اعلام كرده است كه اين فعاليتها غيرقابل پذيرش هستند.
خزانه داري آمريكا اعلام كرد كه تحريم هاي تازه اعلام شده عملياتهاي بين المللي خريد توسط سازمان انرژي اتمي ايران، شركت فناوري سانتريفيوژ ايران و برنامه غني سازي اورانيوم ايران را هدف مي گيرد. بنا بر اين گزارش افرادي كه اين تحريم ها آنها را هدف گرفته شامل فريدون عباسي دواني، سيدجابر صفدري، مرتضي احمد علي بهزاد، اميرحسين رحيميار و محمدرضا رضوانيان زاده هستند.
شركتهاي تحريم شده شامل پوياكنترل، ايران پويا، صنايع دريانوردي آريانيكان، فاراتك، گروه صنعتي ندا، طرح و پالايش و توليد ابزار برشي ايران هستند.
بي بي سي نيز به نقل از «ويكتوريا نولاند» سخنگوي وزارت خارجه آمريكا گزارش داد: ايالات متحده تحريم هاي اعمال شده عليه ايران را با افزودن نام پنج فرد و هفت شركت مرتبط با برنامه هسته اي اين كشور گسترش داده است. وي افزود «اين موسسه ها و افراد به خاطر ارائه كالا، فناوري و خدماتي كه توانايي ايران را براي غني سازي اورانيوم يا احداث نيروگاه آب سنگين تحقيقاتي افزايش مي دهد، تحريم شده اند.» «باراك اوباما» رئيس جمهور آمريكا نيز دو روز پس از پيروزي در انتخابات رياست جمهوري اين كشور و به رغم ادعاي گفت وگو با ايران پنج مقام و چهار شركت ايراني را در ليست تحريم هاي يكجانبه آمريكا قرار داد.

کیهان
وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 365 تاريخ : شنبه 25 آذر 1391 ساعت: 17:46

 

عکس هایی از بازیگران زن هالیوود قبل و بعد آرایش

عکس هایی از بازیگران زن هالیوود قبل و بعد آرایش

عکس هایی از بازیگران زن هالیوود قبل و بعد آرایش

عکس هایی از بازیگران زن هالیوود قبل و بعد آرایش

عکس هایی از بازیگران زن هالیوود قبل و بعد آرایش

عکس هایی از بازیگران زن هالیوود قبل و بعد آرایش

عکس هایی از بازیگران زن هالیوود قبل و بعد آرایش

عکس هایی از بازیگران زن هالیوود قبل و بعد آرایش

عکس هایی از بازیگران زن هالیوود قبل و بعد آرایش

خدارحم کنه!!!!!!
وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 486 تاريخ : شنبه 25 آذر 1391 ساعت: 17:44

 

عکس های جدید از جنیفرلوپز

عکس های جدید از جنیفرلوپز ، www.pixnaz.ir

 عکس های جدید از جنیفرلوپز ، www.pixnaz.ir

عکس های جدید از جنیفرلوپز ، www.pixnaz.ir

عکس های جدید از جنیفرلوپز ، www.pixnaz.ir

 عکس های جدید از جنیفرلوپز ، www.pixnaz.ir

عکس های جدید از جنیفرلوپز ، www.pixnaz.ir

عکس های جدید از جنیفرلوپز ، www.pixnaz.ir

 
وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 436 تاريخ : شنبه 25 آذر 1391 ساعت: 17:41

 

عکسهایی از بازیگر خوش تیپ هالیوودی (برت پیت)

عکسهایی از بازیگر خوش تیپ هالیوودی (برت پیت)، www.pixnaz.ir

عکسهایی از بازیگر خوش تیپ هالیوودی (برت پیت)، www.pixnaz.ir

عکسهایی از بازیگر خوش تیپ هالیوودی (برت پیت)، www.pixnaz.ir

 عکسهایی از بازیگر خوش تیپ هالیوودی (برت پیت)، www.pixnaz.ir

 عکسهایی از بازیگر خوش تیپ هالیوودی (برت پیت)، www.pixnaz.ir

 عکسهایی از بازیگر خوش تیپ هالیوودی (برت پیت)، www.pixnaz.ir

 عکسهایی از بازیگر خوش تیپ هالیوودی (برت پیت)، www.pixnaz.ir

 عکسهایی از بازیگر خوش تیپ هالیوودی (برت پیت)، www.pixnaz.ir

 عکسهایی از بازیگر خوش تیپ هالیوودی (برت پیت)، www.pixnaz.ir

 
وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 491 تاريخ : شنبه 25 آذر 1391 ساعت: 17:40

 

عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت

عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

 عکسهای دیدنی و خنده دار از برخورد توپ با صورت ، www.pixnaz.ir

تعداد نمایش ۳۰۹۹۱ بار
وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 408 تاريخ : شنبه 25 آذر 1391 ساعت: 17:38

 

عکسهای دیدنی از شکار لحظه ها

عکسهای دیدنی از شکار لحظه ها، www.pixnaz.ir

عکسهای دیدنی از شکار لحظه ها، www.pixnaz.ir

عکسهای دیدنی از شکار لحظه ها، www.pixnaz.ir

عکسهای دیدنی از شکار لحظه ها، www.pixnaz.ir

عکسهای دیدنی از شکار لحظه ها، www.pixnaz.ir

عکسهای دیدنی از شکار لحظه ها، www.pixnaz.ir

عکسهای دیدنی از شکار لحظه ها، www.pixnaz.ir

عکسهای دیدنی از شکار لحظه ها، www.pixnaz.ir

عکسهای دیدنی از شکار لحظه ها، www.pixnaz.ir

عکسهای دیدنی از شکار لحظه ها، www.pixnaz.ir

عکسهای دیدنی از شکار لحظه ها، www.pixnaz.ir

عکسهای دیدنی از شکار لحظه ها، www.pixnaz.ir

عکسهای دیدنی از شکار لحظه ها، www.pixnaz.ir

عکسهای دیدنی از شکار لحظه ها، www.pixnaz.ir

عکسهای دیدنی از شکار لحظه ها، www.pixnaz.ir

 
وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 382 تاريخ : شنبه 25 آذر 1391 ساعت: 17:36

 

 

عکسهای جالب و خنده دار شماره 1

www.pixnaz.ir عکسهای جالب و خنده دار شماره 1

www.pixnaz.ir عکسهای جالب و خنده دار شماره 1

www.pixnaz.ir عکسهای جالب و خنده دار شماره 1

www.pixnaz.ir عکسهای جالب و خنده دار شماره 1

www.pixnaz.ir عکسهای جالب و خنده دار شماره 1

www.pixnaz.ir عکسهای جالب و خنده دار شماره 1

www.pixnaz.ir عکسهای جالب و خنده دار شماره 1

www.pixnaz.ir عکسهای جالب و خنده دار شماره 1

www.pixnaz.ir عکسهای جالب و خنده دار شماره 1

www.pixnaz.ir عکسهای جالب و خنده دار شماره 1

www.pixnaz.ir عکسهای جالب و خنده دار شماره 1

www.pixnaz.ir عکسهای جالب و خنده دار شماره 1

www.pixnaz.ir عکسهای جالب و خنده دار شماره 1

www.pixnaz.ir عکسهای جالب و خنده دار شماره 1

www.pixnaz.ir عکسهای جالب و خنده دار شماره 1

www.pixnaz.ir عکسهای جالب و خنده دار شماره 1

www.pixnaz.ir عکسهای جالب و خنده دار شماره 1

www.pixnaz.ir عکسهای جالب و خنده دار شماره 1

www.pixnaz.ir عکسهای جالب و خنده دار شماره 1

 
وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 520 تاريخ : شنبه 25 آذر 1391 ساعت: 17:35

 

عکس هایی از بدترین اتفاقات برای بدشانس ترین افراد
عکس هایی از بدترین اتفاقات برای بدشانس ترین افراد
 
عکس هایی از بدترین اتفاقات برای بدشانس ترین افراد
 
عکس هایی از بدترین اتفاقات برای بدشانس ترین افراد
 
عکس هایی از بدترین اتفاقات برای بدشانس ترین افراد
 
عکس هایی از بدترین اتفاقات برای بدشانس ترین افراد
 
عکس هایی از بدترین اتفاقات برای بدشانس ترین افراد
 
عکس هایی از بدترین اتفاقات برای بدشانس ترین افراد
 
عکس هایی از بدترین اتفاقات برای بدشانس ترین افراد
 
عکس هایی از بدترین اتفاقات برای بدشانس ترین افراد
 
عکس هایی از بدترین اتفاقات برای بدشانس ترین افراد
 
عکس هایی از بدترین اتفاقات برای بدشانس ترین افراد
 
عکس هایی از بدترین اتفاقات برای بدشانس ترین افراد
وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 395 تاريخ : شنبه 25 آذر 1391 ساعت: 17:30

 

فال و طالع بینی روز شنبه 25 آذر 1391
فروردین : بهرام یعنی سیاره بختتان، روشنایی و سرسبزی را به زندگی شما وارد میکند، اما محل تلاقی بسته شده است! اگر صبر و حوصله ندارید، باید به نشانه‌ ها ایمان آورده و شروع به کار کنید، آنچه پیش رویت خود می‌بینید اهمیتی ندارد، بلکه باز هم ممکن است قضاوت‌ های نادرستی وجود داشته باشد. ایران ناز ، البته توقف کردن و دست از کار کشیدن نیز ایده خوبی است. با همه این احوال حرکت آگاهانه شما باید به گونه‌ای باشد که مسیر پیش رویتان را روشن کند.


اردیبهشت : امروز رفتن به سر کار اصلاً برایتان جذابیت ندارد، به خصوص اگر مسئولیت‌هایتان انقدر زیاد باشد که نتوایند برای خودتان وقت خالی داشته باشید. حتی اگر به حدی عصبانی هستید که نمی‌توانید وظایفتان را انجام دهید، چاره‌ای ندارید جز اینکه خشم خود را فرو بنشانید. امکان دارد رئیستان شور و هیجان شما را سوءتعبیر کند و در نتیجه مسئولیت‌های بیشتری را بهتان بسپرد! پس شور و اشتیاق خود را نشان ندهید و توجه خود را روی نیازهای خودتان متمرکز کنید.


خرداد : این که شما می‌خواهید چقدر کار کنید، اهمیتی ندارد آنچه مهم است این است که مشلاتی جلوی راهتان سبز می‌شود که شما قادر نیستید کنترلشان کنید. بهترین كاری كه می‌توانید بكنید این است كه محدودیت‌ها و توانایی‌های خود را خوب بشناسید. ایران ناز ، اگر خوب خودتان را شناخته باشید اوضاع عالی می‌شود. اما اگر خیلی روی خودشناسی کار نکرده باشید، ساده ترین شغل‌ها نیز عذابتان می‌دهند. آهسته و پیوسته حرکت کنید؛ اما سخت کار کنید و به خاطر کارهایی که قادر به انجامشان نیستید عذرخواهی نکنید!


تیر : شما امروز سود خواهید کرد! چراکه شما می‌دانید زمانی که لازم است از شلوغی‌ها دوری کنید چه کاری باید انجام داد. امروز همکارانتان خواسته‌های غیرمعقولی ازتان دارند. حتی اگر مجبور شدید برخلاف خواسته خود عمل کنید، بهشان نگویید که برنامه هایشان مشکل دارد. برای اینکه الان وقت این رسیده که کارهایتان را کنار گذاشته و به آنها کمک کنید تا خودشان را بشناسند.


مرداد : ماه به نشانه آینده نگر شما بازگشته است و بدون توجه به اینکه کارتان درست است یا نه، شما وسوسه شده‌اید که دیگران را در احساسات درونی‌تان سهیم کنید. شما تلاش می‌کنید سفره دل خود را برای دیگران باز کنید! چرا که بی صبرانه منتظر چنین لحظه‌ای بودید. ایران ناز ، اما استراحت کردن بهتان ثابت می‌کند هنوز وقتش نرسیده! با شکستن این سکوت اوضاع را از اینی که هست پییچده‌تر نکنید. پس یک نفس عمیق بکشید و تا موقعی که وقت و مکان مناسب برای گفتن قصه زندگی خود پیدا نکرده‌اید! چند روز دیگر هم صبر کنید.


شهریور : از اواخر پاییز و از وقتی که سیاره کیوان وارد برج سنبله شده است، خصوصیات اخلاقی شما نیز ثابت مانده است. حالا بهرام واکنشی سریع نشان می‌دهد و شما تلاش می‌کنید برای اینکه دررویه رفتاری خود تغییراتی بدهید خیلی تند و سریع عکس العمل نشان دهید. اما این کار را نکنید؛ این روش حیله‌ای بیش نیست. شما فقط می‌توانید کارتان را انجام دهید، اما باید انرژی تان را برای وقت‌هایی که بهش احتیاج دارید ذخیره کنید.


مهر : امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یك طرف شما می‌خواهید كار خاصی انجام دهید؛ شما كارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. ایران ناز ، از طرف دیگر اگر كمی تلاش كنید محیط امن و آرامی برای خود درست كنید، عجیب اینكه احساس خواهید كرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید كه چه راهی را انتخاب كنید؛ فقط ببینید كه طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌كند.


آبان : شما امروز فقط احساس سرحال بودن می‌كنید، اما درست نیست هرآنچه كه در فكرتان دارید را با دیگران در میان بگذارید. مثل اینكه شما مدتی برنامه هایتان را معوق گذاشته بودید، ولی حالا كه شروع كرده‌اید آنها را اجرا كنید، موانع یكی پس از دیگری ظاهر می‌شوند. آرامش داشته باشید و به دنبال راهی باشید كه در حین كار كردن تا جایی كه می‌توانید از كارتان لذت ببرید.


آذر : باوجود اینكه شما منتظرید كه اتفاقی بیفتد، ولی امروز خیلی كند می‌گذرد. شما نمی‌خواهید خودتان را با رویا پردازی های زیبا و مربوط به آینده سرگرم كنید، بلكه می‌خواهید كاری بزرگ انجام بدهید. ایران ناز ، ولی اگر تا ظهر دست به كار نشوید، ممكن است كم كم انگیزه‌های خود را از دست داده و قبل از تلاش كردن برنامه‌های خود را به یك یا دو روز بعد موكول كنید.


دی : اینكه شما به چه سختی در حال جستجو و كنكاش هستید اصلا اهمیتی ندارد، احتمال دارد كه نتوانید به كنه اتفاقاتی كه افتاده پی ببرید. شاید انگیزه‌های افراد دیگر برایتان روشن شود، ولی آنها بیشتر از آنچه كه شما فكر می‌كنید مرموز و ناشناخته هستند. به جای اینكه سعی كنید منبع الهام افراد دیگر را بشناسید و وقت با ارزش‌تان را تلف كنید، فقط چیزهایی كه جلوی چشم خود می‌بینید را قبول كنید. شما بعداً هم می‌توانید به این عملیات كارآگاهی خود بپردازید!!


بهمن : اگر امروز با افراد دیگر به مشکل برخورده‌اید، بهتر است که خودتان را از گروه کنار کشیده و به تنهایی کاری را انجام دهید. این سخن به این معنا نیست که شما همیشه فرد تنهایی هستید؛ بلکه بدین معنی است که شاید امروز افراد دیگر بخواهند کاری انجام دهند که زیاد مورد علاقه شما نباشد. ایران ناز ، از تعیین کردن مرزهایی برای خود هراس نداشته باشید و اجازه بدهید دیگران هم بفهمند که شما چه کارهایی را دوست دارید انجام دهید.
 

اسفند : کشمکش داشتن با همکاران و یا بحث و جدل کردن با رئیستان از نظر شما لزوماً کار پسندیده‌ای نیست. باوجود این اگر یک نفر سعی کند جلوی پایتان سنگ انداخته و مانع رسیدن به اهدافتان شود شما باید از اعتقادات خود دفاع کرده و در برابرش بایستید. همچنین بهتر است دلیل لجبازی و مقاومت این افراد را بفهمید. روش عاقلانه‌ای که باید در پیش بگیرید این است که با آرامش و به آهستگی کارهایتان را بکنید، بنابراین آنها دیگر کمتر از شما می‌ترسند!
وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 419 تاريخ : شنبه 25 آذر 1391 ساعت: 3:43

 شاید زمانی که گرد مولر در سال ۱۹۷۲ توانست رکورد ۸۵ گل در یک فصل را ثبت کند. کمتر کسی فکرش را می‌کرد تا رکورد خارق العاده او روزی شکسته شود اکنون پس از ۴۰ سال لیونل مسی در بازی اوایل هفته‌ برابر بتیس توانست ۸۶ گل خود در این فصل را به ثمر برساند تا رکورد بمب افکن آلمان را ارتقا دهد

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، شاید مسی بتواند تا پایان دوران بازی‌اش رکورد گلزنی لیگا و لیگ قهرمانان اروپا را بشکند، اما به طور حتم رکوردهایی در دنیای فوتبال وجود دارند که شکستن آنها کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد. البته برخی از این رکوردها تیمی است.

به نقل از فدراسیون بین‌المللی آمار و ارقام فوتبال رکوردهایی در دنیای فوتبال وجود دارند که شکستن آنها کمی دور از ذهن و بعید به نظر می رسند و شاید باید مدت ها منتظر ماند تا گزندی به این رکوردها برسد . در زیر نگاهی خواهیم انداخت به این رکوردها؛

** بیشترین قهرمانی پیاپی در اروپا

بعید به نظر می‌رسد تیمی پیدا شود تا بتواند پنج قهرمانی پیاپی لیگ قهرمانان کسب کند. حتی بارسلونا که در چند سال اخیر قهرمانی‌های زیادی کسب کند نتوانسته است قهرمانی‌اش را تکرار کند، چه برسد به پنج قهرمانی پیاپی. پس از پنج قهرمانی پیاپی رئال مادرید در آغاز جام باشگاه‌های اروپا تیم‌های نظیر لیورپول ، بایرن‌ مونیخ و میلان بودند که توانستند قهرمانی‌شان را تکرار کنند، اما بعید است تیمی در آینده بتواند پنج قهرمانی پیاپی در اروپا کسب کند. البته باید توجه داشت که پس از تغییر در روند برگزاری رقابت‌ها و تغییر نام از جام باشگاه‌های اروپا به لیگ قهرمانان اروپا این اتفاق دیگر نیفتاده است.

** بیشترین برد پیاپی

بنفیکا با اوزه بیو در دهه هفتاد بیشترین پیروزی پیاپی را کسب کرد: آنها بین سال‌های ۱۹۷۱ تا ۱۹۷۳ ، ۲۹ برد پیاپی کسب کردند. در سالیان نزدیک اینتر در فصل ۲۰۰۷ – ۲۰۰۶ ، ۱۷ پیروزی و بارسلونا در فصل ۲۰۱۱ توانست ۱۶ پیروزی پیاپی کسب کنند.

** بیشترین گل در دوران بازیگری در لیگ

می‌توانید تصور کنید چهره پله بعد از شکستن رکوردش از سوی مسی چگونه خواهد شد؟

پله از کسانی که مسی را برترین فوتبالیست جهان می دانند نفرت دارد و اگر مسی بتواند رکورد ۵۴۱ گل پله در رقابت‌های لیگ را بشکند، دیگر پله بهانه‌ای برای این ندارد که مسی را برترین بازیکن تاریخ جهان نداند. البته خیلی‌ها درباره تعداد دقیق گل‌های پله نیز شک و شبهه دارند. بعد از پله که ۵۴۱ گل در لیگ زده است، فرانس پوشکاش و جوزف بیکان قرار دارند که هر یک بر طبق فدراسیون بین‌المللی آمار و ارقام فوتبال ۵۱۱ گل زده‌اند.

** بیشترین دوره بدون شکست در لیگ

آرسنال شکست ناپذیر فصل ۲۰۰۴ را به یاد بیاورید. البته آنها باید مقابل استوا بخارست دهه ۸۰ تعظیم کنند که ۱۰۹ بازی بدون شکست در لیگ دارد.

در سالیان نزدیک میلان بین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۳ توانست ۵۸ بازی بدون شکست داشته باشد و بارسلونا بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ توانست ۳۱ بازی بدون شکست در لیگ داشته باشد.

** رکوردهای شکست ناپذیر دیگر

بیشترین رکورد بدون باخت خانگی

* رئال مادرید (۱۹۷۲ – ۱۹۷۱) ۱۲۱ بازی

** پر گل‌ترین پیروزی در مجموع در اروپا

* چلسی ۲۱ ، جونس لوگزامبورگ صفر

** بیشترین تعداد گل ملی

علی دایی ۱۰۹ گل
وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 401 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 16:22

 * دوستم میپرسه تو هم مثل من به طبیعت و دریا و گل و چیزای رمانتیک علاقه داری؟ پـــ نه پـــ من فقط به زباله دونی و آشغال و توالت عمومی و چیزای چندش آور علاقه دارم!!!!


* مامان و بابام موقع جابه جا کردن مبل یکدفعه ولش کردند رو پام اشکم در اومده، تازه می پرسن دردت اومد؟
پـــ نــه پـــ از اینکه می بینم رابطه شما دوتا انقدر خوبه و با هم همکاری می کنید، دارم اشک شوق می ریزم!!!


* لپ تاپم رو بردم نمایندگیش، می گم ضربه خورده کار نمی کنه، یارو میگه ضربه فیزیکی؟!!
پـــ نه پـــ ، یکم بی محلی کردم، ضربه روحـــی خورده.

* دارم کمرمو با نبش دیوار می خارونم خواهرم میگه کمرت می خاره ؟
 میگم پــــ نه پــــ دارم علامت گذاری می کنم واسه خرس ها راهو گم نکنن!!

* دارم چایی می خورم داغ بود سوختم داداشم می پرسه سوختی؟
 می گم پـــ نه پـــ رفتم مرحله بعد!!!

* به همکارم می گم همین الان یه فیلم باحال دانلود کردم، می گه از تو اینترنت؟
 پـــ نه پـــ از تو کانال کولر، اتفاقاً پهنای باندشم زیاده، قطعی هم نداره!!!

* رفتم ساعت سازی به یارو می گم ساعتم کار نمی کنه، میپرسه یعنی درستش کنم؟
 پـــ نه پـــ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد بره سر کار!!!

* تو فرودگاه دارم با رفیقم حرف میزنم یارو داره رد میشه میپرسه: شما ایرانی هستین؟
می گم:پـــ نه پـــ ما چینی هستیم فقط روی ما فارسی ساز نصب کردن!!!

* رفتم دکتر از منشیه می پرسم دکتر هست؟ میگه بله می خوایید برید پیششون؟
 پـــ نه پـــ اومدم ببینم اگه این وقت شب هنوز تو مطبند، تلاش شبانه روزیشون رو سرمشق زندگیم قرار بدم و برم!

وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 392 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 15:58

 مسی و بولت نامزدهای نهایی برای کسب جایزه لوریوس در سال 2012 انتخاب شدند.

556.JPG

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شش نامزد نهایی جایزه لوریوس در بخش برترین ورزشکاران مرد ، روز گذشته اعلام شد که در میان آنها نام لیونل مسی و یوسیان بولت در بخش ورزشکاران برتر دیده می‌شود.

 

جایزه لوریوس از سال 1999 هر ساله به ورزشکاران و تیم‌های برتر جهان اهدا می‌شود و تاکنون هیچ فوتبالیستی موفق به کسب آن نشده است.

 

در بخش برترین ورزشکاران سال بعد از یوسین بولت دونده جامائیکایی و لیونل مسی نام ورزشکاران دیگری چون محمد فرح، برنده دو طلای دو و میدانی بریتانیا در المپیک 2012 از بریتانیا- مایکل فلپس ، سباستین فتل راننده آلمانی و بردلی ویگینس دوچرخه‌سوار بریتانیایی به چشم می‌خورد.

 

دربخش برترین تیم‌ها ملی نیز تیم ملی فوتبال اسپانیا- به همراه تیم بسکتبال آمریکا- تیم ردبویل در فرمول یک- تیم بسکتبال میامی- تیم گلف منتخب اروپا و تیم تنیس روی میز چین دیده می‌شوند.

 

مراسم لوریوس اوایل سال آینده در ریودوژانیرو برگزار می‌شود. در مراسم سال قبل نواک جوکویچ در بخش برترین ورزشکاران و تیم فوتبال بارسلونا در بخش برترین تیم فوتبال مقام نخست را کسب کردند.

وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 373 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 15:11

 

میزان عشق و محبت متولدین ماه های مختلف سال
میخواهید با روحیات عاطفی متولدین هر ماه آشنا شوید ؟

متولدین فروردین ماه :
به سوی من بیا
تا تو را حس کنم
و دنیا خواهد دید
داستان عشقی سوزان را
که شعله اش در قلب من خواهى بود

به هنگام عاشقی گویی در دنیای شوالیه ها و پرنسس ها سر می کند.
قلبا عاشق است و در عشق پا بر جاست.

متولدین اردیبهشت ماه :
عشق را در چشمان من بنگر
چهره ی بر افروخته ام را ببین و عشق را حس کن
به صدای نفس های من گوش کن
و بشنو ترانه ی عشق را

عاشقی بی قرار است و کمرو ولی پر شهامت.
موسیقی بر او تاثیر فراوان دارد.

متولدین خرداد ماه :
با من به رویا بیا به رویای عشق
بیا تا بر فراز بلندترین کوه گام نهیم
بیا تا در ژرف ترین اقیانوس شنا کنیم
بیا تا به دورترین ستاره ها پر کشیم
بر عشق ما هیچ چیز ناممکن نیست

بهترین عاشق دنیاست و گفتارها و دل او پر ز رویاهای عاشقانه است.

متولدین تیر ماه :
بهشت هیچ است
در برابر گام برداشتن در کنار تو
در شبی زیبا
زیر نور ماه

دلی نازک و پر ز محبت دارد و از دل سوختن می هراسد.

متولدین مرداد ماه :
گویی خورشید گرمای خود را از دست داده است
و گل های سرخ عطری ندارند
و ستارگان دیگر نمی خوانند
آن گاه که چشم می گشایم و می بینم
با تو نیستم

عاشق پیشه است و بی عشق زندگی نمی کند.

متولدین شهریور ماه :
شاید به نظر برسد که عاشق نیستم
شاید به نظر برسد که نمی توانم عاشق باشم
شایى به نظر برسى که حتی نمی خواهم عاشق باشم
ولی نه در برابر عشقی مانند عشق من به تو
که تا آخرین لحظه عمر آن را در قلبم نگاه خواهم داشت
عشق او شعله ای کوچک ولی جاودان است و در پی عشقی حقیقی است.

متولدین مهر ماه :
با پر شورترین گفتارهای عاشقانه
با ماجراهای عاشقانه ای که خواهیم داشت
با فداکاری هایم در راه عشق به تو
خواهی دید که چگونه دوستت دارم

در امور عشقی ورزیده است و زندگی اش پر ز ماجراهای عاشقانه است . . .
زن متولد مهر عشق خود را در عمل نیز به اثبات می رساند.

متولدین آبان ماه :
در التهاب شنیدن ترانه ی گام های تو هستم
که به سوی من می آیی
و عاشقم بر انتظار آن لحظه که تو را در کنار خود حس کنم
دوستت دارم

هیجان عشق برای او زیبا و پر جاذبه است و در عشق صادق است.

متولدین آذر ماه :
نجوایی از سوی تو
نگاهی کوتاه از تو
لبخندی شیرین بر لبان زیبایت
و من خود را غرق در عشق می یافتم

خوش بین است و راستگو. شاید نگاهی شاعرانه به عشق داشته باشد.

متولدین دی ماه :
روزها ماه ها و سال ها می گذرند
و شاید هیچ چیز عوض نشود
جز من
که بیش از پیش عاشق گشته ام

شاید در ظاهر بی احساس باشد ولی قلبی گرم و پر ز عشق دارد.

متولدین بهمن ماه :
می خواهم آزاد زندگی کنم
بسان پرندگان مهاجر
ولی قفسی ساخته از عشق تو
جایی است که همواره رو به آن خواهم داشت

عشق خود را دیر ابراز می کنى و عاشق آزادی است. اولین عشق او قلبش را به تپش در می آورد و هرگز فراموش نخواهد شد.

متولدین اسفند ماه :
من آنی نیستم
که بی عشق زندگی را سر کنم
آن گاه که در رویایی عاشقانه هستم
و چشمانم را می گشایم
و عشق رویایی ام را در تو می بینم

در عشق بی نظیر است.جذاب و پر نشاط است.احساساتی و رویایی است.
وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 391 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 15:08

 

ماه تولد شما + ماه تولد فرد مورد نظر برابر است با ...
طالع بینی ازدواج متولیدن ماه های مختلف سال با یکدیگر
 
مرد فروردین و زن....
فروردین+ فروردین = پیوندی آتشین
فروردین+اردیبهشت = پیوندی کاملا عشقی
فروردین+خرداد = خوش دل و امیدوار
فروردین+تیر = اختلاف فراوان
فروردین+مرداد = شدید
فروردین+شهریور = سرد و گرم
فروردین+مهر = کمی غیر ممکن
فروردین+آبان = خیلی با حرارت
فروردین+آذر = پر از ماجرا جویی
فروردین+دی = هیجانات فراوان
فروردین+بهمن = شگفت انگیز
فروردین+اسفند = توام با مشکلات

مرد اردیبهشت و زن...
اردیبهشت+فروردین = پر شور و هیجان
اردیبهشت+ اردیبهشت = خیلی مناسب
اردیبهشت+خرداد = پیوندی نا موفق
اردیبهشت+تیر = اتحادی عمیق
اردیبهشت+مرداد = کاملا دوست داشتنی
اردیبهشت+شهریور = تشریک مساعی زیاد
اردیبهشت+مهر = جسمانی و شهوانی
اردیبهشت+آبان = آرام و آهن ربایی
اردیبهشت+آذر =بسیار ناهموار
اردیبهشت+دی = کمی هولناک
اردیبهشت+بهمن = خیلی قوی
اردیبهشت+اسفند = توام با جذابیت

مرد خرداد و زن...
خرداد+فروردین = دارای آینده ی روشن
خرداد+اردیبهشت = پیوندی دشوار
خرداد+ خرداد = پیوندی نا پایدار
خرداد+تیر = افقی روشن
خرداد+مرداد = عافیت طلب و عیاش
خرداد+شهریور = عاشقانه
خرداد+مهر = کاملا با شکوه
خرداد+آبان = بن بست عشقی
خرداد+آذر = سراسر شادمانی
خرداد+دی = چشم در چشم نیافتد
خرداد+بهمن = دوستان خوب برای هم
خرداد+اسفند = مرهم یکدیگر
 
مرد تیر و زن...
تیر+فروردین = پیوندی سست
تیر+اردیبهشت = محیطی راحت و مرفه
تیر+خرداد = پیوندی نا هماهنگ
تیر+تیر = رابطه ی رویایی
تیر+مرداد = هیجانی و پر زحمت
تیر+شهریور = محرک یکدیگر
تیر+مهر = زندگی پر از تلاطم
تیر+آبان = جرقه و پرواز
تیر+آذر = سراسر مشکل
تیر+دی = زوجی دلســــــوز
تیر+بهمن = سراسر اضطراب
تیر+اسفند = تقویت کننده ی هم
 
مرد مرداد  و زن...
مرداد+فروردین = خاطرات به یاد ماندنی
مرداد+اردیبهشت = احساسات پاک
مرداد+خرداد = زندگی پر از نشاط
مرداد+تیر = پیوندی عاشقانه
مرداد+مرداد = جنگ اراده ها
مرداد+شهریور = ازدواجشان دشوار است
مرداد+مهر = شادی بزرگ
مرداد+آبان = برخورد دو قطب
مرداد+آذز = بسیار نیروبخش
مرداد+دی = کوتاه اما شیرین
مرداد+بهمن = می تواند مشکل باشد
مرداد+اسفند = زندگی توام با جرقه
 
مرد شهریور و زن...
شهریور+فروردین = دور از یکدیگر
شهریور+اردیبهشت = استوار و لذت بخش
شهریور+خرداد = کاملا غیر معمول
شهریور+تیر = اختلاف زیاد
شهریور+مرداد = عقاید نا همامنگ
شهریور+شهریور = سازگار
شهریور+مهر = زندگی با سختی
شهریور+آبان = هیجانات واقعی
شهریور+آذر = نیازهای مخالف
شهریور+دی = موافق و سازگار
شهریور+بهمن = تیره و گلالود
شهریور+اسفند = بهشتی
 
مرد مهر و زن...
مهر+فروردین = زندگی پر تناقض
مهر+اردیبهشت = جسمانی و شهوانی
مهر+خرداد = پیوندی بسیار عالی
مهر+تیر = تلاشی سخت
مهر+مرداد = نیروبخش
مهر+شهریور = مخالف
مهر+مهر = قدرتی نا پایدار
مهر+آبان = پاداش و هیجان
مهر+آذر = هم پرواز
مهر+دی = پیوندی سست
مهر+بهمن = ازدواج شگفت انگیز
مهر+اسفند = آرامش و پاداش
 
مرد آبان و زن...
آبان+فروردین = جاودانه و طولانی
آبان+اردیبهشت = پیوندی با اجر
آبان+خرداد = لطیف و با نشاط
آبان+تیر = زندگی بهشتی
آبان+مرداد = نمایش پر قدرت
آبان+شهریور = شروعی آرام
آبان+مهر = لجاجت و گول زنی
آبان+آبان = انفجار
آبان+آذر = تحمیلی و اجباری
آبان+دی = شیفته ی یکدیگر
آبان+بهمن = بالا و پایین
آبان+اسفند =کاملا عالی
 
مرد آذر و زن...
آذر+فروردین = عالی و شگفت انگیز
آذر+اردیبهشت = درگیری زیاد
آذر+خرداد = سرد و گرم
آذر+تیر = غیر صمیمی
آذر+مرداد = دلسوز واقعی
آذر+شهریور = نیرو بخش
آذر+مهر = لذت مشترک
آذر+آبان = کارد و پنیر
آذر+آذر = لذت توام با آشوب
آذر+دی = مغایرت زیاد
آذر+بهمن = روابطی بسیار گرم
آذر+اسفند = مشکل دار است
 
مرد دی و زن...
دی+فروردین = با جدل
دی+اردیبهشت = زندگی با آینده ای زیبا
دی+خرداد = پیوندی سخت
دی+تیر = پیوندی با شکوه
دی+مرداد = اختلاف زیاد
دی+شهریور = عجیب
دی+مهر = برنده ای ندارد
دی+آبان = خیلی عجیب
دی+آذر = نامناسب
دی+دی = طولانی و پا بر جا
دی+بهمن = کمی مخوف
دی+اسفند = عشقی و شهوانی
 
مرد بهمن و زن...
بهمن+فروردین = بسیار عاشقانه
بهمن+اردیبهشت = خیلی خود سر و لجوج
بهمن+خرداد = پیوندی سرد
بهمن+تیر = خیلی مضر
بهمن+مرداد = بسیار دلکش
بهمن+شهریور = نا هماهنگ
بهمن+مهر = بسیار بسیار عالی
بهمن+آبان = مغایر یکدیگر
بهمن+آذر = نیازمند جد و جهد
بهمن+دی = با کمی نا خالصی
بهمن+بهمن = واقعی و شگفت انگیز
بهمن+اسفند = احتمال نا خوشی
 
مرد اسفند و زن...
اسفند+فروردین = نیازمند به گذشت
اسفند+اردیبهشت = یک پیوند عالی
اسفند+خرداد = نیازمند به بصیرت
اسفند+تیر = شیفته ی یکدیگر
اسفند+مرداد = زوج رمانتیک
اسفند+شهریور = آرام و حامی
اسفند+مهر = عشقی افسانه ای
اسفند+آبان = سراسر شادی و اعتدال
اسفند+آذر = مشکلات زیاد
اسفند+دی = احساسات واقعی
اسفند+بهمن = یکدیگر را درک کنید
وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 362 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 15:08

 

زندگی چیست, متن عاشقانه زیبا, متن نامه عاشقانه

 

فکر کردن به تو ، کار شب و روز من شده ، بس که حالم گرفته است ، چشمانم غرق در اشکهایم شده ….

دیگر گذشت ، تو کار خودت را کردی ، دلم را شکستی و رفتی ….

همه چیز گذشت و تمام شد ، این رویاهای من با تو بود که تباه شد…

انگار دیگر روزی نمانده برای زندگی ، انگار دیگر دنیای من بن بست شده ، راهی ندارم برای فرار از غمهایم…

این هم جرم من بود از اینکه برایت مثل دیگران نبودم، کسی بودم که عاشقانه تو را دوست داشت ،دلی داشتم که واقعا هوای تو را داشت ….

دیگرگذشت ، حالا تو نیستی و من جا مانده ام ، تو رفته ای و من بدون تو تنها مانده ام ، تو نیستی و من اینجا سردرگم و بی قرار مانده ام….

فکر دل دادن و دلبستن را از سرم بیرون میکنم ، هر چه عشق و دوست داشتن است را از دلم دور میکنم،اگر از تنهایی بمیرم هم دلم را با هیچکس آشنا نمیکنم….

دیگر بس است ، تا کی باید دلم را بدهم و شکسته پس بگیرم، تا کی باید برای این و آن بمیرم؟

در حسرت یک لحظه آرامشم ، دلم میخواهد برای یک بار هم که شده شبی را بی فکر و خیال بخوابم…

تو هم مثل همه ، هیچ فرقی نداشتی ، هیچ خاطره ی خوبی برایم جا نگذاشتی ،حالا که رفتی ، تنها غم رفتنت را در قلبم گذاشتی….

گرچه از همان روز اول میخواستمت ، گرچه برایم دنیایی بودی و هنوز هم گهگاهی میخواهمت ، اما دیگر مهم نیست بودنت ، چه فرقی میکند بودن یا نبودنت؟

سوز عشق تو هنوز هم چهره ام را پریشان کرده ، دلم اینجا تک و تنها راهش را گم کرده ، این شعر را برای تو نوشتم بی پرده ، هنوز هم دلت نیامده و خیالت ، خیال مرا پریشان کرده …

وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 390 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 3:49